برترین برنامه های عکاسی برای آیفون

عکاسی با ایفون

محمدحسین کریمی: دوربین و عکاسی، حالا جزئی لاینفک از ابزارک‌های دیجیتال محسوب شده و همواره به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی هر تلفن هوشمند یا حتی تبلتی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. با افزایش محبوبیت عکاسی با تلفن‌های هوشمند، برنامه‌های عکاسی نیز بهبود یافته و بر کارایی و امکاناتشان افزوده می‌شود. یکی از تلفن‌های هوشمندی که به‌ سبب بهره‌مندی از اکوسیستم گسترده و دوربین با کیفیت، همیشه از بهترین و بروزترین برنامه‌ها بهره‌مند بوده، آیفون اپل است و صدالبته دوربین تعبیه شده در آن نیز به‌ ویژه در نسل پنجم ، واقعا شگفت‌آور است. در این مطلب سعی کردیم تا بهترین و بروزترین اپلیکیشن‌های عکاسی آیفون را گردآوری کرده و در فراهم آوردن یک تجربه‌ی عکاسی بی‌نظیر، سهم خود را به نحواحسن ایفا کنیم.

توضیح: برای دسترسی به وب‌سایت توسعه‌دهنده هر اپلیکیشن، بر روی نام اپلیکیشن کلیک کنید. لینک دانلود در پایان هر بخش ارائه شده است. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های مشابه هم به علاقمندان پیشنهاد شده است.

KitCam

ابزاری خارق‌العاده برای ثبت لحظات شیرین و خاطره انگیز شما. با کمک این برنامه، شما پا را از مرزهای اپلیکیشن محدود به IOS فراتر گذاشته و به امکانات بیشتری دست خواهید یافت. امکان تنظیم میزان نوردهی، تعادل رنگ سفید، ISO و انواع افکت‌های گوناگون پیش از شروع عکاسی و همچنین تغییر ویژگی های تصویر مانند سطوح روشنایی، درخشندگی، کنتراست و غلظت رنگ پس از ثبت عکس را خواهید داشت. حالت‌های گوناگون عکاسی از جمله استفاده از زمان‌سنج (تایمر)، HDR و عکاسی با نرخ فریم متفاوت نیز در دسترس هستند. اگر می‌خواهید افسار دوربین تلفنتان را به طور کامل در دست بگیرید، این برنامه برای شماست.

نمونه مشابه؛

Photoforge2

پس از این‌که لحظه‌ی مورد نظر را با KitCam شکار کردید، با استفاده از این برنامه به ویرایش و اعمال تغییرات گوناگون بر روی آن بپردازید. مطمئنا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد. امکان استفاده از لایه‌ها و ماسک‌ها، تغییر تناسب تصاویر، تعادل رنگی، تعادل رنگ سفید و همچنین قابلیت ترکیب کانال‌ها و کاهش نویز، از این برنامه یک فتوشاپ جمع و جور ساخته‌اند. به علاوه بیش از ۲۵ فیلتر آماده، قاب و افکت نیز شما را در خلق اثر هنریتان یاری خواهند کرد.

نمونه مشابه؛

VSCO CAM

Vsco2Vcso1

تنظیمات پیشرفته و امکانات فراوان خوب است اما گاهی شما تنها به ابزاری سریع و راحت نیازمندید که کار را با سهولت کامل به انجام برساند. اگر چنین است، پیشنهاد ما به شما این برنامه است. تنظیمات اندک، رابط کاربری ساده و کارآمد، و کم‌ترین اعمال مورد نیاز برای ثبت بهترین عکس ممکن، این برنامه را تا این حد جذاب ساخته‌‌اند. البته چند افکت ساده و جذاب و برخی تنظیمات اندک نیز داخل آن گنجانده شده است.

Facetune

Facetune2Facetune1

اگر اغلب به عکاسی پرتره می‌پردازید، بدانید که همین حالا ابزار مورد نیازتان را پیدا کردید. شناسایی و اعمال بهتر نوردهی بر پوست، ترمیم مشکلات چشم و چندین امکان دیگر، بهترین نتیجه ممکن را برایتان فراهم خواهد کرد. این برنامه تمامی تاریکی ها، محو شدگی ها و سایه های اضافی افتاده بر صورت را حذف کرده و در یک کلام، تصاویرتان را به صورت کاملا خودکار، روتوش می‌کند.

Fuzel Pro

Fuzel2Fuzel1

تکه‌چسبانی عکس‌ها بر روی یک صفحه یا اصطلاحا کولاژ، بهترین راه برای نمایش چندین عکس مرتبط به طور همزمان است. راهی متفاوت برای گفتن داستانتان. اپ استور اپل نیز بهترین مکان برای یافت ابزار های مخصوص این کار است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به طراحی و ساخت انواع کولاژها پرداخته و به بهترین شکل، ظاهر و چیدمان آن ها را مدیریت کنید. اگر شما هم به عکاسی، به دید هنر نگریسته و شیفته‌ی خلق آثاری متفاوت هستید، Fuzel را از دست ندهید.

نمونه مشابه؛

Photolettering

pl2pl1

بعد از این تصاویر را ثبت کرده، ویرایش و پیرایش کردید، نوبت آن است تا از آن ها استفاده کنید. یکی از راه های مرسوم، به کار بردن تصاویر در انواع پوسترها است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید به کمک چندین قلم (فونت) زیبا و متفاوت، به خلق پوستر یا آگهی‌های خود پرداخته یا به‌ وسیله‌ی خریدهای درون نرم افزاری، ابزارهای دیگری نیز دریافت کرده و از آن‌ها در طراحی آثار خود بهره ببرید.

نمونه مشابه؛

Instagram

Instagram2Instagram1

ممکن نیست سخن از عکاسی بوده و نام اینستاگرام برده نشود. برترین ابزار به اشتراک گذاری تصاویر در ابزارک‌های دیجیتال که تقریبا تمامی پلتفرم‌ها را پوشش می‌دهد. به کمک این اپ می‌توانید به عکاسی پرداخته، عکس‌های خود را با افزودن چند افکت مختلف ویرایش کنید و در شبکه‌ی اجتماعی خود این نرم افزار به اشتراک بگذارید. میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا در این برنامه فعالیت داشته و همه روزه هزاران عکس به شبکه اجتماعی آن آپلود می‌شود. اگر در کنار عکاسی، طالب کمی فعالیت جمعی نیز هستید، این اپلیکیشن بی‌نظیر را از دست ندهید.

نمونه مشابه؛

اپلیکیشن‌های محبوب و مورد نظر شما کدام‌اند؟ ما را هم در جریان بگذارید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =